Vrácení a reklamace
Odstoupit od smlouvy, a tedy vrátit zakoupené zboží, je možné do 14 dnů od obdržení zásilky.
Jak na to?
Číslo objednávky spolu s emailem ze kterého jste zboží objednávali odešlete na adresu info@sisterconcept.cz. Do předmětu zprávy uveďte slovo "VRÁCENÍ". a způsob, kterým budete zboží vracet. ( VRÁCENÍ - ZÁSILKOVNA/NA ADRESU )
Zboží důkladně zabalte, aby se během přepravy nepoškodilo. Zboží musí být nepoškozené, nenošené a s neodstraněnou visačkou (pokud byla součástí ).
Zboží spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení a fakturou odešlete zpět k nám.
Vrácení je možné přes:
- Zásilkovnu
V systému vám vytvoříme štítek, který vám bude doručen e-mailem. Štítek je třeba přilepit na zásilku a odnést do pobočky Zásilkovny. Od obsluhy si vyžádejte potvrzení o podání zásilky.
Poplatek za využití kódu je 75 Kč a bude odečten z vrácené částky.
- Vrácení na naši adresu
Zboží odešlete doporučeně ne na dobírku na adresu:
Sisterconcept s.r.o., Mokrá 398, 664 04 Mokrá-Horákov
Formulář pro odstoupení od smlouvy byl doručen společně s fakturou se zbožím, nebo si ho můžete stáhnout zde.
Po přijetí zásilky Vám vrátíme penízky na účet. Platby se snažíme vždy odeslat v co nejkratším termínu, nejpozději však do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.
V případě reklamace zašlete číslo objednávky spolu s emailem ze kterého jste zboží objednávali na adresu info@sisterconcept.cz. Do předmětu zprávy uveďte slovo "REKLAMACE".
Reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem a fakturou odešlete na adresu:
Sisterconcept s.r.o., Mokrá 398, 664 04 Mokrá-Horákov
Reklamační formulář si můžete stáhnout zde
Podmínky, způsob a plnění reklamace jsou součástí obchodních podmínek.