Vrácení a reklamace

Odstoupit od smlouvy, a tedy vrátit zakoupené zboží, je možné do 14 dnů od obdržení zásilky. 

Jak na to?

Číslo objednávky spolu s emailem ze kterého jste zboží objednávali odešlete na adresu info@sisterconcept.cz. Do předmětu zprávy uveďte slovo "VRÁCENÍ". a  způsob, kterým budete zboží vracet. ( VRÁCENÍ - ZÁSILKOVNA/NA ADRESU )

Zboží důkladně zabalte, aby se během přepravy nepoškodilo. Zboží musí být nepoškozené, nenošené  a s neodstraněnou visačkou (pokud byla součástí ).

Zboží spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení a fakturou odešlete zpět k nám.

 

Vrácení je možné přes:

  • Zásilkovnu 

V systému vám vytvoříme  štítek, který vám bude doručen e-mailem. Štítek je třeba  přilepit na zásilku a odnést do pobočky  Zásilkovny. Od obsluhy si vyžádejte potvrzení o podání zásilky.

Poplatek za využití kódu je 75 Kč a bude odečten z vrácené částky.

 

  • Vrácení na naši adresu

Zboží odešlete doporučeně ne na dobírku na adresu:

Sisterconcept s.r.o., Mokrá 398, 664 04 Mokrá-Horákov

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy byl doručen společně s fakturou se zbožím, nebo si ho můžete stáhnout zde.

Po přijetí zásilky Vám vrátíme penízky na účet. Platby se snažíme vždy odeslat v co nejkratším termínu, nejpozději však do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.

 

 

V případě reklamace  zašlete číslo objednávky spolu s emailem ze kterého jste zboží objednávali na adresu info@sisterconcept.cz. Do předmětu zprávy uveďte slovo "REKLAMACE".

Reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem a fakturou odešlete na adresu:

Sisterconcept s.r.o., Mokrá 398, 664 04 Mokrá-Horákov

Reklamační formulář  si můžete stáhnout  zde

Podmínky, způsob a plnění reklamace jsou součástí obchodních podmínek.